Heej. :) Aloittelen kirjoittamaan blogia pitkästä aikaa. Viimeksi kirjoitin blogia kun olin ehkä n. 13. :D Nyt olen 15, ja täytän 16 kahden päivän päästä, 23.2. Tyypillistä, synttärini ovat aina hiihtolomalla ja kavereilla yleensä tapana matkustella kuka minnekkin. Mummolle, sukulaisille, ulkomaille..
Sen takia synttärit ovat jääneet vähän taka-alalle monena vuonna - ei sillä että se pahemmin haittaisi. :) Vien pari kaveria jälkeenpäin leffaan tai jotain. x) Saapahan noille kuudelle Finnkinon ilmaislipulle jotain käyttöä. ;)

Asun siis Helsingissä, käyn koulua yhdeksännellä luokalla, kun tuossa aiemmin näköjään unohtui sanoa.
Valtakunnalliset siis tulossa mm. ruotsista, enkusta ja matskusta. Jeesh. En tiedä miten aion pärjätä matskussa tai ruotsissa. Koulussamme on neljän jakson käytäntö, ja nyt on meneillään 3. Neljäs jakso alkaa maaliskuun alkuvaiheessa muistaakseni. Tässä jaksossa ei ole ollut ruotsia ollenkaan, kun matskua taas on ollut 4h viikossa. Vikassa jaksossa sitten ruotsia on 4h ja matskua ei yhtään.
Valtakunnalliset ovat sitten ensi jaksossa, enkä ruotsista muista mitään, saati sitten matskusta. o_o Todistusnumerot eivät kauheasti kerro, mutta ruotsin numero luultavasti laskee valtakunnallisen kokeen seurauksesta. :D Nykyinen numero on 9, vaikka olen saanut joka kokeesta 9½ tai 10. :D Normaalit kokeet ovat aika helppoja. Matskusta saan yleensä 7-9, vähän riippuu miten hyvin olen asian oppinut. Monesti olen vitosia ja kutosiakin vedellyt. :)

Kun aloitin yhdeksännen luokan, lupailin kovasti itselleni, että nyt luen jokaikiseen kokeeseen ja tähtään kymppiin. Alku lähti hienosti liikkeelle, huonoin numeroni jouluun saakka oli 9+ matskusta. Sitten keväällä olin aivan poikki. Vikalla viikolla ennen joululomaa olin joutunut tekemään 8 koetta, koska lähdin Dubaihin viikon ennen koulun loppumisia. Kun niistä olin selvinnyt, oli ihana päästä lomalle, mutta hermoni olivat aika riekaleina. Joulutodistukseen tuli suhtkoht hyviä numeroita. Olin saanut bilsan kokeesta 9½, mikä on mielestäni todella hyvin bilsasta. :D Numero kuitenkin laski kympistä ysiin. Kysyin opettajalta, että mistäköhän johtuu. Olin kuulemma mölynnyt ja syönyt karkkia tunnilla. Jeah.

Poikkesinpa taas aiheesta. :D Nooh, tuskin tätä kukaan lukee, joten ei se mitään. :)

Olen nyt serkun luona, Suonenjoella. Täällä päin hiihtolomat ovat eri aikaan, joten joudun odottelemaan, että serkut saavat aikaiseksi tulla takaisin koulusta kotiin. ;) Vanhempi serkuista on tyttö, 14v. Nuorempi on neljättä luokkaa käyvä poika, en tiedä tarkalleen minkä ikäinen, enkä jaksa ajatella. :D Kaikista nuorin on 6v, joka tälläkin hetkellä taitaa leikkiä systerin kanssa. (Oma siskoni on 8v)
Tulimme tänne eilen suoraan Himokselta. Himoksella en ollutkaan käynyt ennen, mutta menisin uudestaan jos tulisi tilaisuus. :) Laskettelurinteet olivat ihanat, varsinkin kun sain kokeilla lasketella laudalla ja bleideillä. Lautaa en ihan vielä hallitse, mutta ehkäpä jonain päivänä. :D Bleideillä sen sijaan oli ihana laskea. Ei yhtään niin kömpelöä kuin pidemmillä suksilla, jos laskee hyppyreistä.

Nyt taitaa kuitenkin olla aamupalan paikka. :)
Mooijj <3

--------------------------
KUVIA HIMOKSELTA:

HIMOS160208-200208198.jpg
Minä ja serkku. :)

HIMOS160208-200208257.jpg
Yöpöytä. :D Coca-cola pullo, 2 lasia, SAW 4 DVD, digikamera & kotelo, matka-DVD-soittimen kaukosäädin, serkun kännykkä, huulirasva, huivi, kampa, iPod&kuulokkeet, Creative MP3-soitin, i-Station, 5€, harja, käytettyjä vanulappuja.. kyllä. :)

HIMOS160208-200208175.jpg
Systeri ja perhetuttujen lapsi. (:

HIMOS160208-200208070.jpg

HIMOS160208-200208163.jpg
HIMOS160208-200208182.jpg
HIMOS160208-200208246.jpg
HIMOS160208-200208087.jpg
HIMOS160208-200208313.jpg
HIMOS160208-200208195.jpg
HIMOS160208-200208267.jpg
Himoksen rinteitä. :) Minäkin näytän olevan kolmessa alimmaisessa kuvassa. :D

HIMOS160208-200208117.jpg
Bleidit<3 :D